wtorek, 11 stycznia 2011

Słowa Matki Bożej

"Zwracałaś się do Mnie różnymi tytułami i zawsze otrzymywałaś moje łaski. Teraz wzywasz Mnie tytułem, który jest Mi najmilszy: Królowo Różańca świętego, dlatego nie mogę odmówić Twojej prosbie. Odpraw trzy nowenny, a otrzymasz wszystko".
- tymi słowami zwróciła sie Matka Boża do nieuleczalnie chorej 21-letniej Fortunatyny Agrelli 3 marca 1884 r. w Pompejach - Sanktuarium Królowej Różańca świętego. Był to początek Nowenny Pompejańskiej. Cudownego uzdrowienia dostąpiła nie tylko Fortunatyna. W 1890 r. papież Leon XIII uroczyście potwierdził łaski udzielane za wstawiennictwem Matki Bożej Pompejańskiej. Ich liczba nieustannie wzrasta.

Tekst został zamieszczony w folderku "Nowenna Pompejańska", który został wydany nakładem Wydawnictwa Sióstr Loretanek.

Fotografia pochodzi ze strony: