piątek, 14 maja 2010

Z objawień Matki Bożej w Pellevoisin

Estelle Faguette urodziła się w St. Memmie niedaleko Châlon-sur-Marne 12 września 1843 r. Na początku 1876 r. Estelle Faguette leżała, umierając w wieku 33 lat na gruźlicę płuc, ostre zapalenie otrzewnej i nowotwór. 10 lutego 1876 r. doktor Benard Buzançais dał jej kilka godzin życia. W nocy z 14 na 15 lutego Estelle zapewniała o objawieniach Matki Bożej, które trwały przez rok.

Pierwsza część objawień w Pellevoisin rozpoczęła się w nocy 14 lutego 1876 r. Diabeł objawił się u nóg jej łóżka. Wkrótce potem Estelle spostrzegła za diabłem Matkę Bożą przy swym łóżku. Najświętsza Maryja skarciła demona i natychmiast zniknął. Matka Boża spojrzała wtedy na Estelle i powiedziała: Nie obawiaj się niczego, jesteś moją córką. Najświętsza Maryja kazała jej mieć odwagę, aby mogła cierpieć przez pięć dni dłużej dla uczczenia pięciu ran Pana Jezusa Chrystusa. Zapowiedziała, że w sobotę zostanie uzdrowiona albo umrze.

Podczas kolejnych objawień Maryja ukazała Estelle jej dotychczasowe życie i wskazała, jak może bardziej przyczynić się do rozsławienia Jej czci. Matka Boża powiedziała: Jeśli chcesz mi służyć, bądź prosta i udowodnij czynami to, co mówisz. I dodała: Gdziekolwiek jesteś i cokolwiek czynisz, możesz uzyskać błogosławieństwo i głosić moją chwałę.

Maryja również żaliła się: Najbardziej mnie martwi to, że widzę, jak ludzie nie mają szacunku dla mojego Syna w Najświętszej Eucharystii i sposób, w jaki się modlą, gdy myślą o innych sprawach podczas modlitwy. Mówię o tych, którzy udają pobożnych. Napotkasz przeszkody, będą ci dokuczać i będą mówić, że jesteś szalona. Nie zwracaj na nich uwagi, bądź mi wierna. Ja ci pomogę.

(...)


Ostatnie objawienie dotyczyło rozpowszechniania szkaplerza i obiecała obfitość łask dla tych, którzy będą go nosić i uczestniczyć w tym nabożeństwie. I dodała: Te łaski są od mojego Syna. Biorę je z Jego Serca. On nie jest w stanie odmówić mi niczego.

Tekst pochodzi ze strony:
http://maryjni.pl/articles.php?article_id=14

Fotografia pochodzi ze strony:
http://www.miraclehunter.com/marian_apparitions/approved_apparitions/pellevoisin/index.html
http://www.marypages.com/PellevoisinPolish.htm