czwartek, 2 października 2014

Św. Jan Berchman


"Ukochany święty Aniele Boży, który z Boskiej woli wziąłeś mnie od pierwszego momentu mego istnienia pod swoją opiekę i nigdy nie odstąpiłeś od tego, aby mnie bronić, oświecać i kierować: czczę Ciebie jako mojego patrona, kocham Cię jako mojego opiekuna, poddaję się Twojemu prowadzeniu i powierzam się Tobie całkowicie, abyś mnie prowadził. 

W imię miłości Chrystusa, proszę Cię, jeśli nawet miałbym być niewdzięczny względem Ciebie i nieposłuszny Twoim natchnieniom, nie opuszczaj mnie, ale tym bardziej zaprowadź mnie w Twej dobroci z powrotem na właściwą drogę, gdybym z niej zszedł. 


Oświecaj mnie w moich zwątpieniach. Jeśli upadnę - podnieś mnie z powrotem, umacniaj mnie w niebezpieczeństwach - aż zaprowadzisz mnie do nieba, abyśmy wspólnie mogli się cieszyć wieczną szczęśliwością. Amen. ".


Tekst opublikowany w: "Powierz się opiece aniołów. Nowenna do Anioła Stróża", Stowarzyszenie Pomocników Mariańskich, 2014r., str. 13.

Fotografia pochodzi ze strony: