czwartek, 1 maja 2014

Ofiarowanie św. Józefowi


"Święty Józefie,*
ufając w Twą miłość i wstawiennictwo,*
oddaję się w Twoją służbę.*
Złóż moje dobrowolne ofiarowanie się*
Twojemu przybranego Synowi Jezusowi Chrystusowi*
przez ręce Twojej Oblubienicy Maryi.*
Składam Ci w ofierze moje serce*
i proszę Cię,*
wyjednaj mi łaskę wytrwania w moim postanowieniu*
służenia Jezusowi i Maryi*
przez Twoje najczystsze Serce.
Chcę stać się rycerzem Prawdy,*
by służyć świętej Matce Kościołowi*
i by bronić Prawdy,*
którą jest Sam Jezus Chrystus, mój Pan.*
Pragnę łączyć się ze Wspólnotą*
w każdej mojej modlitwie i umartwieniu,*
by przynosić większą chwałę Jezusowi i Maryi,*
a także Tobie mój najukochańszy Patronie i Opiekunie,*
w dziele ratowania grzeszników*
jak i w uczynkach miłości i miłosierdzia.*
Bądź zawsze moim Ojcem i Orędownikiem,* o przybrany Ojcze naszego Pana i Boga* Jezusa Chrystusa. Amen".

Tekst pochodzi ze strony: