czwartek, 2 września 2010

Adoracja Najświętszego Sakramentu

Sam Chrystus wypowiedział słowa: "Pragnę być kochanym przez ludzi w Najświętszym Sakramencie, lecz jest to pragnienie tak wielkie, że Mnie o śmierć przyprawia, a nie znajduję nikogo, kto by się starał - stosownie do mego oczekiwania - aby je zaspokoić, odpowiadając wzajemnością na moją miłość".

Adoracja służy wyrażeniu Panu Jezusowi naszej miłości i wdzięczności. Starajmy się Chrystusowi wynagrodzić ogrom niewdzięczności, bluźnierstw i nienawiści, jakich doznał podczas swego życia ziemskiego jak i doznaje obecnie.

Jezu Chryste, mój Panie i Boże, wierzę, że jesteś prawdziwie i rzeczywiście obecny w Najświętszym Sakramencie ołtarza. Przyjmij ode mnie ten akt najgłębszej adoracji jako dowód mojego pragnienia, aby Cię adorować nieustannie, i jako wyraz wdzięczności za miłość, którą mi okazuje Twoje Serce (fragment modlitwy św. Małgorzaty Marii Alacoque).

Tekst pochodzi ze strony:
http://www.nasza-arka.pl/2001/rozdzial.php?numer=6&rozdzial=10
Fot. M. Trojnar (Kaplica Adoracji w Medjugorje, lipiec 2009r.)