sobota, 29 listopada 2014

Bł. Aniela Salawa

"Zawsze kiedy przyjdę do Pana Jezusa, to tak jestem przed Nim, jak dziecko zbrukane,szczęśliwe, że się dostało do swojej ukochanej mamusi i wcale o tym nie myśli, że ono jest brudne i czy matka jest z niego zadowoloną czy nie. Nie myśli o tym, szczęśliwe, że u mamusi i koniec. Tak samo jest z moją duszą w obecnym czasie. Czuję się tak dziwnie od Pana Boga odepchnięta i taką znękaną, zbiedzoną i taką czasem brudną ze wszech stron niedoskonałościami i różnego rodzaju niewiernościami. Ale mimo tego ustawicznie tam chcę być, gdzie On jest, Pan Jezus, i jak jestem przed Nim, to nic nie mówię, alem taka szczęśliwa, żem u Niego, że jakbym zapomniała o tym, żem ja taka strasznie nędzna i niedoskonała".


Tekst pochodzi ze strony:
http://www.skarbykosciola.pl/xx-wiek/aniela-salawa/aniela-salawa-bl-zawsze-kiedy-przyjde-do-pana-jezusa-to-tak-jestem-przed-nim-jak-dziecko/

Fotografia pochodzi ze strony:
http://www.parafiadabrowa.pl/str_1/index.php?option=com_content&view=article&id=169:b-aniela-salawa&catid=76:relikwie&Itemid=121