piątek, 22 czerwca 2012

Modlitwa zawierzenia


Najświętsze Serce Jezusa, biegnę i przychodzę do Ciebie, bo jesteś jedynym moim schronieniem, jedyną, ale pewną nadzieją. Tyś lekarstwem na wszystkie moje niemoce, pokrzepieniem we wszystkich nędzach moich, naprawą wszystkich moich błędów, uzupełnieniem wszystkiego, czego mi nie dostaje, spełnieniem wszelkich próśb moich i dla nas wszystkich niezawodnym źródłem światła, siły, wytrwania, pokoju i błogosławieństwa. Jestem pewna, że się mną nie znużysz, nie przestaniesz kochać, wspomagać i strzec, bo Ty mnie kochasz miłością nieskończoną. Zmiłuj się nade mną, Panie, wedle wielkości miłosierdzia Twego, i uczyń we mnie, ze mnie i dla mnie wszystko, co zechcesz, bo się Tobie oddaję z zupełną ufnością, że Ty mnie nigdy nie zawiedziesz. Amen.

Tekst pochodzi ze strony:
http://www.siostry-sc.pl/faq/135

Fotografia pochodzi ze strony:
http://www.fronda.pl/blogowisko/wpis/nazwa/swiatowy_kongres_najswietszego_serca_pana_jezusa_w_paray-le-monial_30595/