środa, 31 marca 2010

Znęcanie się stworzenia nad Stwórcą

(..) To okrutne znęcanie się stworzenia nad Stwórcą miało miejsce w podziemiach pałacu Kajfasza od godz. 1 w nocy do ok. 5. Tajemnicę ukrytych tortur w tym miejscu objawił Pan Jezus siostrze Nastałównie oraz mistyczce – bł. Marii Magdalenie żyjącej w XIII w. Oto one:
1. Powiązali liną nogi i ciągnęli Mnie po kamiennych schodach do lochu, wrzucili Mnie do cuchnącej ciemnicy pełnej nieczystości.
2. Zdarli ze Mnie szaty i kłuli Mnie żelaznymi szpikulcami.
3. Związanego sznurami ciągnęli po ziemi, rzucając od ściany do ściany.
4. Zawiesili Mnie na belce, na luźnym węźle, który się rozwiązał i spadłem na ziemię. Tą torturą rozbity płakałem krwawymi łzami.
5. Przywiązali Mnie do słupa i ranili moje ciało, przypalali rozżarzonymi węglami i pochodniami.
6. Przebijali Mnie szydłami, szpikulcami, włóczniami rozrywali mi skórę i ciało.
7. Przywiązanemu do słupa podsuwali pod bose stopy kawałki rozżarzonego żelaza.
8. Na głowę wgniatali Mi żelazną obręcz i oczy zawiązywali Mi brudną szmatą•
9. Posadzili Mnie na siedzenie pokryte najeżonymi gwoździami, które wyryły w moim ciele głębokie dziury.
10. Na ciało moje wylali rozpalony ołów i żywicę, potem gnietli Mnie na stołku pełnym gwoździ, które coraz głębiej wbijały się w moje ciało.
11. Na moje poniżenie i udrękę, w miejsce wyrywanej brody powtykali Mi druty.
12. Rzucili Mnie na belkę i przywiązali Mnie do niej, tak ciasno, że zupełnie nie mogłem oddychać.
13. Gdy tak leżałem na ziemi, deptali po Mnie, a jeden z nich stawiając nogę na mojej piersi, przebił Mi cierniem język.
14. Do ust wlali Mi najohydniejsze wydzieliny i obsypali najohydniejszymi zniewagami.
15. Związawszy Mi na plecach ręce, rózgami wypędzili Mnie z więzienia.
(...)

Tekst pochodzi ze strony:
http://www.zegrze.yoyo.pl/?meka-i-smierc-jezusa-chrystusa-pana-naszego-w-swietle-wspolczenej-wiedzy,116
Fotografia pochodzi ze strony:
http://www.luxdei.pl/Tajemniczy_obraz.html